torsdag 2 maj 2013

Foton från förr

Jag har ikväll ägnat mig åt att kolla i mina gamla album från sent 90-tal och framåt -04 och gör följande reflektioner:

1. Varför hade jag magkorta tröjor under hela ovan nämnda period?! Varför?! Jag vet att mamma var emot denna klädsel men allvarligt, varför protesterade ingen annan? Jag må ha lagt på mig några kilo sen dess men jag var knappast pinnsmal då heller...
Visar magen på Rivieran 2002

2. Detta med att jag under denna predigitala tid fotade framkallade och satte in ALLA kort i album är inte smickrande. Fula miner, dubbelhakor, oskärpa etc. Jag säger bara Tack gode Gud för digitalkameran! Jag blev så mycket snyggare när bara var 10'e sparas och var 50'e får plats i fotobok!
2000 Gröna Lund
Mallis 2001

3. Jag är snyggast i riktigt ljusblont hår och solbränna när jag är 10-15 kilo smalare än nu. Varför är jag varken eller? Borde styra upp mitt hår ASAP.

4. Jag är glad att vara nästan 30 och inte 15, 16, 17! Så himla glad för det!

Midsommar Gotland 2003
5. Det där med bruna linser, var det inte lite fräsigt?

2 kommentarer:

  1. Hittade ett sånt där magfoto på mig med när jag gick igenom gamla foton i dag. Hur, HUR kunde jag få gå runt så? Du ser hyfsad ut i jämförelse med mig. My God!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt förskräckligt var det! Jag skäms!

      Radera