tisdag 29 januari 2013

Sugar baby

Är det inte konstigt att det var lättare att klara sig utan sötsaker på vardagarna när jag var hemma än nu? Jag trodde att det skulle bli lättare, men icke. Allt för ofta finns det gofika på jobbet och den totala utmattningen när jag kommer hem är skäl att sockerkompensera. Jag hade tänkt vara strikt med gamla goa fredagklockantreregeln men det går inget vidare... Jag har iallafall antagit och utfört Kattakvacks utmaning om 10 träningspass i januari! Tur det iallafall!

2 kommentarer:

  1. Det är ju svinbra! Tio pass. Hurra för dig!
    Och vänta du bara - innan du vet hur det gick till så sitter fredagsregel där igen. Men mörkret! Tröttheten! Gör en så svag så svag. Då kan det faktiskt behövas en liten bulle, kaka eller svinstor påse med godis. Bara för att man ska orka vara männscha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å ja! Det är tungt såhär mitt i vintern att kliva ur sängen 6.15 (5.45 innan träning) jobba hela dagen, komma hem och köra hela kvällsrejset med gulliga intensiva ungen. Lite socker i botten gör det lite lättare.

      Radera