måndag 28 januari 2013

Jag och min tjej

Hon är så himla skojig nuförtiden! Det finns bus i blicken och vi kan skratta ihop! Hon kommer och kramas när jag kommer hem och vill så gärna vara nära. Och hon kan så många bra saker. Till exempel så vet hon hur en prutt låter. På frågan hur låter prutten svarar hon med pruttljud så saliven sprutar. Och så skrattar hon.
Och jag ser mig själv i den lilla damen. Hon har ärvt mitt temperament hon är otålig och har nära till skratt, gråt och ilska. O säger att han är stolt över sina två tjejer och att han är så glad att Vally liknar mig. Att hon är en sån stark tjej! Han säger iofs också att han kommer behöva semestra på egen hand om vi skulle få ytterligare en dotter i den här kalibern, för isåfall kommer han behöva vila upp sig från alla starka viljor i familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar