onsdag 11 april 2012

Simma, fika och ett stort grattis

Dagens stora händelse är att Jessica och John mina fina fina vänner fick en son idag. En efterlängtad kompis som Vally ska leka massor med vad det lider Grattis finaste Össon!!!

Idag körde vi babysim igen. Nu är det bara en gång kvar eftersom vi bestämt oss för att inte fortsätta pga dyrt och många hål att fylla... V verkar iallafall gilla att va i vattnet och idag skulle man släppa taget under dyk. Var nog läskigare för mamma än för dotter. Skulle aldrig komma på tanken själv att släppa taget om inte en check ledare stod och sa åt mig att jag fick... V lyckades också med det charmerande konsstycket att så att säga lägga en korv i handduken som hon fick ligga naken på medan jag duschade av mig. Inte ok!

Efter simmet promenerade vi hem till Ellen och lilla Erik som bjöd på kaffe. Mysigt! Erik hade hängslen på sin body och hur snyggt var inte det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar