torsdag 5 april 2012

Kvalitetstid

Barnvakt och några timmar på tu man hand. Vi styrde kosan mot Ikea för att inhandla nytt badrumsmöblemang och hade kul nog räknat fel på vad det skulle kosta så att det blev 2000 kr billigare än vi först räknat med. Mysigt att få gå tillsammans och hålla handen och titta på allt vi vill ha. Eller, jag tittade och suktade och O sa, NEJ och FOKUS och INTE IDAG när jag ville gå bananas på garderobsinredning, handdukar, små lådor, ramar, lampor, utemöbler (!) etc. Idag ska vi se om vi får upp Godmorgon kommod och Odensvik tvättställ på plats. Inser också att jag nog måste köpa nåt kilo godis in case of påskkärringinvasion (villalivets baksida?). Trots att jag nog var den trägnaste påskkärringen i mannaminne som barn så fruktar jag dem när jag står på andra sidan dörren...

2 kommentarer:

  1. Brukar ladda med godis men det är aldrig någon påskkärring som kommer så det slutar med att jag själv äter upp godiset. Trevligt det med i och för sig. :D

    SvaraRadera
  2. Härligt att få vara man och fru ibland och inte mamma och pappa!

    SvaraRadera