onsdag 22 februari 2012

Onsdag kl 15

Idag är det inte fredag. Säger bara det samtidigt som jag sneglar på helgskåpet... Giv mig styrka! Har tråkigt idag. Plan 1 för dagen var att jag och O skulle ha barnvakt och ta igen förlorad alla stjärtars med en dejt. Plan 1 gick i stöpet för att O ska på kurs med jobbet och spela rollspel och prata i bikupa (behöver inte tillägga att varken han eller jag tycker det är ett fair trade). Plan 2 var att snälla Jenny ändå skulle va barnvakt och jag skulle försöka mig på att träna. Plan 2 stöp på att Jenny nu ligger nerbäddad med feber. Lämnar mig med skitplan 3: vara hemma hela dagen och kvällen själv med gnällo som gråter för allt och sötsuget från helvetet.
48 timmar, sen kan jag ta en chokladkaka. Räknar ner och funderar på om en banan mixad med mjölk känns som milkshake.

4 kommentarer:

  1. Duktiga du... Snart är det fredag och man får smeta igen :) Måns orkade iofs inte hela sin semla så jag var tvungen att hjälpa honom ;) Men det var bara en liiiiten bit...

    SvaraRadera
  2. Tsemppiä tsemppiä Elin! Jag kan rekommendera minimorötter - lite godisaktigt för att de är små och färgglada liksom.

    Haha Helen, underbart!

    Ser fram emot att leka med er alla snart - kanske vi kan ses på helgen så vi kan baka sötsaker tillsammans? Har fått tag på ett sinnesjukt citronkladdkakerecept som jag vill dela med er!

    SvaraRadera
  3. Jamen typ smoothie kan du ju göra! Det är gott och helt klart tillåtet före fredag klockan 15.00. Själv har jag bakat rulltårta idag...Men jag har all rätt att tröstäta. Kom ut nu, busunge! /Ellen

    SvaraRadera
  4. Åh!!! :( Dumma sjukdom!!!! Ville ju att du skulle få lite tid med dig själv! Och jag skulle få mysa med skruttan!!! :) Men snart försöker vi igen!!! :)
    Saknar er båda!

    Nu är det tid för godis för dig!! wiiiee! Hoppas du och Ola får en mysig kväll!!!

    SvaraRadera