torsdag 2 februari 2012

Inte så hippt som Vasastan

Nu har jag och V varit på jobbet och hälsat på. Inget var sig likt. Ingen satt där de gjorde sist och många hade slutat. Kan inte påstå att jag blev sugen på att jobba. Blev möjligen lite sugen på kollegor, men eftersom min grupp inte på långa vägar ser ut som när jag sökte jobbet så gör det inget att jag ska va hemma till November!!!

Typiskt att det skulle bli snö och askallt nu när vi flyttat in till vår alldeles egen räkning för värme och vår egen uppfart att skotta. Stod och väntade på bussen i Skogås i kylan. Det är inte hippt inte... En annan värld, i en annan del av Stockholm.

2 kommentarer:

  1. Men skylten är snygg! /Promellen (med sammandragningar, förkylning och en jacka som inte går att knäppa)

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare om att skylten är snygg! Och erat hus är ännu finare. Man kan lugnt påstå att min husknarkare till sambo nästintill gick ner i spagat när jag han fick se bilden här på bloggen :)

    Sv: Tack så mycket! Overkligt men fantastiskt! :) kramkram

    SvaraRadera