måndag 5 september 2011

Somliga går med oknutna skor...

... eftersom de inte når ner att knyta dem. Jäklar vad jag stånkade och hade mig imorse. Magen är helt klart ivägen, särskilt efter mastig grötfrukost. Kände mig hjälplös när O redan hade gått hemifrån. Så idag blev det att lalla iväg till jobbet med skosnörena hängande på trekvarten.
Planen är att jag jobbar mellan 4 och 5 veckor till och det kommer vara fullt upp framöver. Vore underbart om det gick att gå hem och ha mentalt lämnat över ansvaret för mina klienter till hon som kommer efter så att jag känner att de är i trygga händer. Nu är det dags att rodda i de som rört till det för sig under helgen. Börja med att ringa avgiftningen kanske.

1 kommentar:

  1. FoppaToffeln vad länge min bästa vän. Men när vi går mot kallare tider och har ett arbete som du kanske inte en toffel gör sig :) Pallen blir en god vän för att få på skor :) Hoppas du mår bra i övrigt och hade en fin bröllopsdag! Kram // Sussi

    SvaraRadera