lördag 1 januari 2011

Nytt år!

Nytt år! Nystart. Tid för att fundera på året som gått och för förhoppningar inför året som komma skall.

I år är jag tacksam för att jag fått gifta mig med min drömkille på ett för oss perfekt sätt, flera nya vänner som jag funnit under året, allt kul jag haft med min kör, de roliga kollegorna jag haft, att jag fått chansen att prova ett nytt jobb, för att jag har fin kontakt med systerdottern, tacksam för fina lediga veckor och för att jag har fått träffa så många intressanta klienter som delat med sig av sitt och för att jag i några fall har känt att jag gjort en skillnad för dem.

Årets nyårsfirarkoncept gick ut på att använda dagen mer än natten. Vi inledde med vinterpromenad med LARSoFIA (som kommer bjuda på en av 2011 års höjdpunkter när de gifter sig i augusti).

Därefter grillade vi korv ute i snön och sedan tog vi en tripp till den lokala bastun.
Konceptet innehöll en noggrann tidsplan som innebar att flickorna fick två timmars piffnings och mingeltid...
... medan grabbarna lagade 3 rätters middag. Grym fördelning!
Gott nytt år kära vänner! Puss älskling och gott nytt!

1 kommentar:

  1. Jag tror också stenhårt på glada föräldrar-glada barn! Precis som du säger så tycks det oftast vara de som inte har den blekaste aning som kommer med negativa kommentarer då mammor&pappor glädjs över fem minuter "egentid" här och var.

    Ni ser ut att ha firat ut 2010 riktigt mysigt, hoppas att 2011 blir underbart för er :)

    SvaraRadera