söndag 9 januari 2011

Januaridagar

När den värsta digerdöden hade lagt sig blev vi bjudna på middag till fröken E Sylvan och hennes A. Skönt att komma iväg ut lite när man varit helt däckad. Vi spelade ett spel som jag fick i födelsedagspresent och hade jättemysigt. Helt galet mycket snö!
Var med syster och systerdotter på TomTits i Södertälje och gick i en häftig spegellabyrint. Synvillan var fascinerande för både stora och små.
Nu hoppas jag och håller tummarna för att jag blir helt frisk och att jag håller mig frisk även framöver. Har varit otroligt mycket sjuk senaste året och jag känner inte igen mig själv i det. Så fort jag får orken tillbaka har jag tänkt börja deffa inför beach 2011 som börjar om prick 2 veckor. Thailand here I come. Ska åka med Karolin, en gullig kompis från kören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar