lördag 7 september 2013

Uppladdningen

Jaha idag är det tydligen dags. Tjejmilen!
Det där avlägsna målet med sommarens löpning som förvisso gjort att jag fortsatt springa trots tidvis bristande ork och motivation men som i år inte triggat mig tillräckligt för att åstadkomma någon fantastisk träningsform. Jag har vaknat med lite ont i magen och allmänt tung i kroppen så det ska bli spännande att se om jag klarar att hitta peppen vid starten!
Jag har startnummer 8123 och springer i startgruppen som startar 13.15. Jag hoppas att magontet går över och att jag  klarar att hålla 6 min/km genom hela loppet. In på under 60 är jag mer än nöjd med i år. Man får också tänka på att det är över 33000 löpare att trängas med i starten, så det kommer nog vara trångt och gå långsammare i början. Ni kan väl hålla tummarna för mig och heja på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar