lördag 7 september 2013

Mål!

Det var galet mycket folk! Redan på väg till start.

Galet lång toakö! 

Galet många färgglada träningskläder. 
Många peppade i startfältet.
Och så bar det iväg. Och jag höll ganska jämn fart genom loppet förutom första trånga kilometern och nån stans mellan 6-9 kilometer som det kändes lite tungt. Men efter 9 km stod Vally och O och hejade och jag fick lite spurtkraft. Ända in i mål! 
62 minuter och 11 sekunder blev sluttiden. Jag tänker att jag nig hade kunnat klarat 60 om jag inte stannat vid alla vätskekontrollerna (pga 25 grader och sol) och om det hade varit bättre flow  i starten. Så jag känner mig nöjd ändå! 


1 kommentar:

  1. Du gjorde det Elin!!! Så himla starkt av dig!!! Verkligen bra kämpat! Kul att O och Lilla damen hejade på dig! Skön segerpose! ✌

    SvaraRadera