fredag 15 mars 2013

Klick klick

Kunde inte motstå att klicka hem en box med Gossip Girl säsong 1-5. 479 kr ink frakt. En konstig prioritering kanske när man lever i underflöd (?) men jag måste se om den!!! Det är något visst med serierna jag börjat se i hormonbubblan under amningsperioden. Jag vill vara i den bubblan. Och så tjusas jag av lyxen.

Hos mig lyser lyxen med sin frånvaro. Mina budgettröjor är trasiga och min lyxcreme är slut. Så jag lägger mina slantar på att få titta på lyx eftersom jag knappast kan köpa lyx för samma peng. Klart slut

4 kommentarer:

  1. Trots att jag är waaahahahay to old för Gossip Girl så älskar jag också serien. Eskapismen, miljöerna, kostymen, NY!, blomsterarrangemangen, Chuck, CHUCK! för faen. Jag älskar allt med serien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch to old to schmold... Jag älskart! Jag är nog iofs mer en Dan tjej än en Chuckchick :)

      Radera
  2. Gå in på swefilmer.com och kolla gratis istället ;) Så sparar du 479:-
    Där finns alla säsonger.. jag kollar ju vampire diaries där, sjukt smart!!
    Men du kanske vill ha boxen iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För sent... Men jag ska kolla efter Dexter och Mad men!!! Kram

      Radera