tisdag 2 augusti 2011

Jag har semester

Semester är en tid då man inte sätter på datorn i onödan och lever utan internet, eller nu när I-phone finns så är det ju inte längre sanning, men jag uppdaterar mig bara med det andra skriver och låter mina egna uppdateringar vänta. Skönt är vad det är.

Just nu har vi lata dagar i Haverdal och innan har vi haft två veckor på båten som vi nu har sålt. Vi har varit på Kolmården med lilla systerdottern som var fullkomligt underbar, djurälskare som hon är. En natt på Torsa stadshotell och spa unnade vi oss i grossessen och jag tog en blivande mamma behandling. Ett besök i Ullared har vi gjort där vi inhandlade en massa babyprodukter och en del dvder. Jag har hunnit med en möhippa i Linköping för Johanna, Tiny J som om två veckor får sin Jakob. Ola har hunnit bli morbror till en liten Axel, men ännu har vi inte sett honom. Här bjuder jag på en bild från midsommar på de blivande kusinerna i min och Elins magar.
Andra semesterbilder kommer när jag är hemma med vettig uppkoppling. Nu ska jag njuta den sista semesterveckan och försöka att inte tänka på att jag sen ska jobba och O vara ledig ytterligare TVÅ VECKOR. Jag är så avundsjuk!

1 kommentar:

  1. Hej Elin. Jag skickar massor av *PEPP* inför kommande arbetsveckor. Njut av din sista semestervecka och det ser ut att bli najs väder oxå. :) Tack för i helgen! Vi hade det trevligt, trots att vi inte kunde vara med på en del saker! *ler* Kram kram// Sussi

    SvaraRadera