lördag 2 januari 2010

Nytt år!!

Sista dagarna på 2009 spenderades med Olas familj i Jönköping och Haverdal. Vi fick några fina dagar med vacker rimfrost och löpturer på stranden där det var så ljust av sol och snö och glittrigt vatten att jag nu är uppladdad till max av solljus och hurtighet! Trist bara att många av de kilon som rasat av under hösten nu sitter som en en stor knäck i midjan igen. På'n igen bara! Jag är grymt nöjd över att ha gjort en fotobok för 2009 som jag fyllde på med de sista bilderna från nyår igår och skickade iväg för beställning. Det känns gött att ha gjort eftersom det är lätt hänt att det bara blir liggande annars.

Nyårsfesten blev hos Mikaela och Johan i Linköping och det var trevligt som vanligt!!! Vi avslutade festen när det var som roligast och det gör ju att man minns det som att det var fantastiskt bra drag och superkul!
Under 2010 ska vi gifta oss! Det kommer bli allt mer bröllopsplanerande på tapeten. Vi ska även semestra i vår båt och under våren blir det en körresa för mig och en skidresa tillsammans. Det kommer i vanlig ordning att bli mycket jobb, men det närmaste jag kan komma ett nyårslöfte är att försöka bli bättre på att ta det lugnt och inte känna mig pressad att göra mer än jag hinner med på jobbet.

3 kommentarer:

  1. va kul att ni ska gifta er under året som kommer, grattis! ha d toppen! kramar anja

    SvaraRadera
  2. Giftemål, värsta grejen ju! Grattis=)

    SvaraRadera
  3. Anja skvallrade att ni tillkännagett giftemål i bloggen, så jag var tvungen att gå in och kolla. Stort GRATTIS till er! Jag är så glad för er skull att ni funnit varann! Ni verkar ha det jättefint i Stockholm. Kram Piff

    SvaraRadera