torsdag 15 januari 2009

Godkänd



Fantastiskt! Nu är sista tentan godkänd och klar och jag blir faktiskt socionom på riktigt. Skönt att veta imorgon när diplomeringscermonin är och familjen kommer och gratulerar mig.


Nu är det bara flyttstäd kvar här i Linköping. Min lilla lägenhet här ser just nu mest ut som en knarkarkvart och det ska bli helt underbart att flytta till vår superfina stockholmsvåning.



I helgen blir det fest med klassen och jag hoppar på att vi får lika kul som M har på bilden här bredvid. Det ska bli svinkul! Jag kommer säkert bli lite sentimental men jag känner ändå att jag fått ut maximalt av tiden här. Jag har faktiskt hunnit med att träffa de flesta här i Linköping ordentligt nu på slutet så jag är laddad och redo för flytten. Hoppas på många besök i hufvudstaden sen bara!!

1 kommentar:

  1. Ja, det känns verkligen fantastiskt att vi äntligen är socionomer! Helgen tror jag blir hur kul som helst, och du kan räkna med många besök i stockholm! Pusskram/Jessica

    SvaraRadera