söndag 11 januari 2009

Avslut i Linköping

Nu går sista visan...

Gud så sentimenalt det har känts de senaste dagarna när det börjat sjunka in att jag faktiskt ska
flytta nu. Det är dags att lämna studentlivet och vännerna.

Dig kommer jag sakna, Jess!
Och grattis igen!

När man lämnar något bra och härligt måste man fylla ut det med något nytt och utmanande. Jag ska börja jobba och nu tänkte jag mitt under den sista hemtentan att jag nog ska starta en blogg. Självklart kommer jag på tusen andra grejer att göra än att just skriva om kristeori och barnperspektiv. Frosta av frysen börjar bli dags (jag ska ju ändå flytta) och andra goda ursäkter som jag nu hasplar ur mig för sista gången den här utbildningen.


Tanken är att bloggen ska bli länken till er som jag inte kan träffa så ofta som jag kommer vilja. En annan tanke med bloggen är att den ska tvinga mig att lära mig manövrera systemkameran så att jag kan få utlopp för kreativitet med fina bilder.
Här kommer en skål för att vi i gänget snart är färdiga socionomer. Härligt och vemodigt!


3 kommentarer:

  1. Vilken bra idé med blogg Elin! Inte för att jag nöjer mig med att läsa om ditt liv, jag vill vara med i det, men ändå!

    KRAM Louise

    SvaraRadera
  2. Kanonbra idé med blogg! Då kan vi hålla koll på dig när du är i storstan! =) Du kommer att saknas här, det ska du veta underbara vän!! Puss å kram /Lisa

    SvaraRadera
  3. Skit att vi inte har hunnit ses som vi pratat om. När är det du åker nu då? Vi skulle kunna ta en lunch nästa vecka då jag jobbar kväll. Om du kan? Det känns skönt att kunna följa dig här när du flyttat, nu har jag ytterligare en anledning att åka till huvudstaden oftare.
    Hör av dig. Kramar

    SvaraRadera