måndag 14 oktober 2013

Tack och hej

Ni har kanske märkt att det är tyst här. Livet rullar på och är fullt med vardag och helg och jobb och fritid. Och lusten att skriva om det har liksom pyst ut. Jag har gått och funderat på om jag ska skriva det: Att lusten inte finns, eller om det är att stänga en dörr, stänga en kanal som varit min i nästan fem års tid. Jag som får separationsångest av precis allting har nu separationsångest de luxe. Men jag har svårt att fylla bloggen med innehåll, har fullt upp med att se till att livet är ska vara fyllt med mer innehåll än jobba, äta, sova, hämta, lämna, städa, handla... Jag tänker att bloggen nog helt enkelt får vila, så får jag se om lusten  kommer tillbaka eller om jag kommer begränsa mig till Instagram framöver. Kanske poppar det upp inlägg som vill bli skrivna framöver och då får jag se i vilken form det blir.

Men för nu: Tack till er som läst! Tack till er som kommenterat, här eller på andra sätt. Jag känner mig så berikad av kontakterna jag fått genom min och er andras bloggar! Tack för att ni följt med i mitt liv mellan 25 och nästan 30. Det har varit en händelserik period för Norbergskan.

6 kommentarer:

  1. Tack själv! Det har varit så rackarns fint att få läsa om dig och din familj och att genom bloggen ha fått lära känna dig. Du tycks vara en bra person som har förmågan att prioritera och det här beslutet är väl precis ett sådant exempel. Vi fortsätter väl att höras i min blogg? Slutar du hänga där kommer jag att gråta. (men jag kommer att komma över det så känn dig inte tvingad obs) Massor av kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din blogg är ju just en sån man vill hänga i! Så himlans bra! Så där ses vi. Och kanske nån gång där ute i verkligheten! Tack och kram!!!

      Radera
    2. Jamen det skulle ju vara helt fantastiskt trevligt! Att ses menar jag. Vilken bra idé!

      Radera
  2. Vad synd Elin. Jag är ofta inne och kollar efter nya inlägg. Men följer dig på instagram så helt försvinner du inte. :-) Jag vet själv hur det är en liten press att blogga. :-) och har även jag funderat på att lägga ner vår blogg. Så något dåligt samvete ska du inte ha. :-) Det har varit roligt att läsa och se hur ni har det i Stockholm. Och som sagt, ses på instagram istället. :-) Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lätt att något som ska va kul på ens eget villkor blir till en stress i sig och då är det inte bra. Vi ses på insta och i verkligheten hoppas jag!!! Kram

      Radera
  3. Hoppas att lusten att skriva kommer tillbaks, du är saknad!

    SvaraRadera