söndag 30 juni 2013

Här är jag igen

Det har varit tyst ett par veckor på bloggen. Först för att jag inte hade tid, sen för att jag ville njuta fullt ut av Gotlandssemestern och sen för att den senaste veckan varit upptagen utöver det vanliga. Efter en vecka ledigt gick vi rakt in på upploppet på jobbet inför min långa sommarsemester på 5v plus 1 inskolningsvecka på nya förskolan (ja vi byter), samtidigt har jag planerat möhippa, varit på möhippa och tagit hand om en kär närstående som har behövt det. Många bollar i luften var det... Kommande veckan ska jag se till att bara göra det nödvändiga och försöka varva ner inför sommarlovet med lilla damen.

Iallafall ska jag tanka över bilder från systemkameran och är nu sugen på att få berätta om några guldkorn i juni. Och jag är sugen på att sjunka in i Gotlandsbilderna och drömma mig dit!
Så om ni tittar in lite framöver så kommer det bildregn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar