söndag 4 april 2010

Glad påsk!

Vårkänslorna bara pumpar i blodet och solen och kraften är äntligen tillbaka! Gatorna blev sopade häromdagen och jag tog första promenaden i pumps på Påskafton. Eftersom vi inte har någon balkong får man njuta av solen från en hög stol som man ställer vid sovrumsfönstret där eftermiddagssolen gassar. Passade på att njuta ett glas kallt vitt. Inledde påsken med att kolla in tavlor på Ea's vernissage (pappas fru). På plats där hon ställde ut i Tulpanernas hus kunde man handla tulpaner som var superfina, så jag uppvaktade fästmannen med en stooor bukett när jag kom hem.


Påskdrink!

Påskkäring!
Nostalgitrippade genom mina album igår på jakt efter presentationsbilder på gästerna till bröllopet men fastnade mest på roliga bilder på mig själv.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen. och Glad påsk på er!! Det ser inte alls dumt ut att sitta i solen med ett glas. :) Håller med om hur underbart det är med sol och värme igen...

    Varma påsk-kramar Sussi

    SvaraRadera
  2. Du får inte trilla ut genom fönstret! :)

    /Din Kille

    SvaraRadera