söndag 28 mars 2010

Tjejkväll

Fredagen var fruktansvärt tung på jobbet och humöret var långt ner i skorna när jag satte mig på tåget hem. Utskällningar och massa skit denna vecka med maxad arbetsbelastning. Efter en fattig månad var det najs att shoppa lite nya kläder när lönen anlänt på kontot. Riktigt härligt att sedan att få spendera kvällen ute på pubrunda med världens bästa Helen och Mathilda. Kan inte rekommendera indiern Indira på Bondegatan där vi började kvällen. Det här med att boka bord gick bra, men det här med att det faktiskt skulle betyda något dvs att man hade ett bord när man kom dit var inte lika självklart. Tjurig personal och medioker indisk mat. Tacka vet jag mitt stamställe Bollywood. Kvällen fortsatte med efterrättsdrink på Vampire lounge och en tur till Snaps. Betydligt gladare och fattigare tog jag mig hem.
Helen!
Mathilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar