torsdag 11 juni 2009

Nedräkning till semestern

Jag har tänkt uppdatera en massa gånger efter att ha tagit härliga bilder under våren, men liksom kommit av mig varje gång för att det tar sån tid att ladda över bilderna från kameran. Jag är nog ingen bloggare after all...

Senaste tiden har varit högtryck på jobbet. Utvecklas mycket med alla svåra situationer man ställs inför. Massor att göra och flexbanken byggs på. Men snart ska den tömmas :) Om en vecka drar vi till Tanzania. Ska bli riktigt skönt att komma till värmen och den softa stämningen. Släppa allt vad vardag heter och bli brun och snygg.

So long

1 kommentar:

  1. Jag hoppas vi kan ses något i sommar, men det brukar rulla på fort. Jag vill veta om jobbet, kören, Stockholm, allt!!! Här är allt sig likt, men jag trivs som fisken! Kram kram

    SvaraRadera