fredag 6 februari 2009

Är du gravid?

Frågade min chef idag... tack ska du ha sa jag, men näe inte vad jag vet. Pinsamt. Den där julmaten och allt godis har visst satt sig kring magen och då ska man inte ha en sån där tunika som är avdelad under bysten. Jobbigt läge för både henne och mig.


Den här veckan har varit helt sjukt jobbig på jobbet med massor med nya svåra grejer och jag har känns mig nästan medvetslös av trötthet på kvällarna. Som krydda på moset har vi en granne ovanpå som skriker på nätterna så att man inte kan sova. Måste kolla vad det är med honom snart för jag behöver mina åtta timmar. Har ställt en kvast bredvid sängen som jag planerar att dunka i taket nästa gång han sätter igång.


Lilla O är på sin hemliga klubb i Göteborg i helgen så jag får ta ut svängarna helt själv. Snart kommer världens bästa Anna och hälsar på för lite tjejsnack och imorgon blir det dop för min lilla systerdotter.


Här kommer en bild på vardagsrummet eller Salen som det så vackert står på ritningen.

3 kommentarer:

  1. Åhh... du har en blogg :) Vi måste verkligen ta och ses någon dag. kramkram

    SvaraRadera
  2. Usch, låter som en obekväm situation.

    Försökte ringa dig förut idag men min mobil följer i min dators fotspår och fungerar inte som den ska. Har haft en mycket jobbig vecka på jobbet men nu är jag i alla fall igång!

    Provar att ringa dig imorn min fina. Många kramar
    ..och du, vilket vardagsrum (salong)!! Vilket hem du har skapat!

    SvaraRadera
  3. Gillar salongen! Saknar pianot=)

    SvaraRadera