fredag 18 juni 2010

Längtar till kollo

Lätt att längta tillbaka till det härligaste sommarjobbet i världshistorien såhär när man är hemma och sjuk i juni och inser att det kommer att vara hur mycket som helst att ta igen när jag kommer tillbaka. Det är som klippt och skuret för mig att få klä ut mig och leka krig på jobbet. Kunde man vara kolloledare året runt och inte jobba med något annat, då skulle jag vara det. Här är bilder från 2006, Solvik.
Gladiator: Sterioda
Postleken: Röda kassörskan

Vi leker guldbuddah: jag är Havsguden

Vi stormar Solgården med Vattenkrig

Sjunger en låt på avslutningen

Gladiator igen

Vi spelar Bingo, jag är Loket

Jag och Johan är rövare


Jag har kapat bussen med kollobarn som flygvärdinna

1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder! Jag tycker du ska starta ett kollo som går året om. Ingenting är omöjligt!

    SvaraRadera