söndag 26 april 2009

Inspirerad och glad


Veckan har varit full av roliga händelser. Hunnit med tjejmiddag, stand up kväll, körrepetion, inspirerande föreläsning med Blossom Tainton och körinternat på helgen.

Körinternatet var helt fantastiskt! Jag är så inspirerad och glad i kroppen efter att ha fått sjunga och umgås med sångarvänner hela helgen i underbar Roslagsmiljö. Vi var på barnens ö och kollo-elin fick längtan till kollo. Vädret var underbart och solen lyste på oss.
Basarna tar paus på verandan
Schlagerspex med altarna!
Stående ovationer!! Snygga var vi.
Jag och Ylva längst fram var som två duracellkaniner,
"haschtomtar" även kallade... :) Mycket skratt!!
Star wars spex med min arbetsgrupp i kören

När vi hade repeterat fredag kväll och hela lördagen var det fest med spex, (se ovan... ovanligt att Elin drar igång såna här grejer... eller inte) och massa sång och tokig dans. Kvällen avslutades med fin sång när de flesta hade gått och lagt sig. Fick höra två nya favoritlåtar som en tjej i kören spelade på gitarr och sjöng. "Jag väntar..." och "helgdagskväll vid timmerkojan" med Sofia Karlsson. Tips!!!! Så vackert!

När jag kom hem idag tok jag cykeln och cyklade 35 minuter hem till systern och systerdottern som blev sex månader idag. Supermysigt att gosa med den lilla tjockisen.


Emelie 6 månader!

Lycka är att kunna ta på sina fötter

3 kommentarer:

  1. Hej fina!

    Å, vilken härlig helg du verkar ha haft! Söt bäbis också, nästan lika rund som Gabriel nu =). Miss you sweet. pussen.

    SvaraRadera
  2. det var från jessica föresten

    SvaraRadera
  3. Hej gumman... Åh Elin jag vet ju inte vad du gör/mår/jobbar med/bor(bara nästan)/osv.. jag åker hem den 13.e maj.. hoppas du har tid med en telefon-update.. många kramar

    SvaraRadera